• Links

• Skift farver

Category Albums Files
Brugernes værker Denne katagori indeholder albums med værker af Online Galleriets brugere.
Ønsker du at oprette albums i Foreningens Online Galleri, bedes du kontakte Webmaster og identificere dig som medlem af Fjends Kunstforening

Kontakt Webmaster på fk@fjendskunstforening.dk
13 49
Fotos fra Forårsudstillingen 2015Denne kategori viser fotos fra Amatørkunstnernes Forårsudstilling den 7. & 8. marts 2015.
Søndag eftermiddag leverede musiker og billedkunstner Bo Jan Olesen fra Skive det musikalske indslag.
Fotograf: Preben Sloht, Skive
1 432
Fotos fra Forårsudstillingen 2014Denne kategori viser fotos fra Amatørkunstnernes Forårsudstilling 2014.
Søndag eftermiddag leverede Maja Konge det musikalske indslag sammen med to guitarister. De er en del af bandet Arctic Trail – et upcomming band med rødder i musikmiljøet omkring Skive musikskole. Var med på Sundsøre Festival 2013.
1 559
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2014Denne kategori viser de værker som censorerne gav blå mærker ved udstillingen d. 8. - 9. marts 2014.
Konceptet for Amatørkunstnernes Forårsudstilling har gennem de seneste 34 år været, at et antal (5) inviterede censorer med en professionel tilgang til billedkunsten, bedømmer de udstillede værker. Et antal værker får et anerkendende "blåt" mærke. Der er ingen forhåndscensur og alle udstillernes værker kommer med på udstillingen.
Værkerne "censureres" efter at de er kommet på plads til selve udstillingen.
Censorerne bliver på udstillingen om lørdagen og giver personlig råd og vejledning til de udstillere, som ønsker det.
De "blå" mærker er et udtryk for censorernes tilvalg af de værker, som efter deres mening er blandt de bedste på udstillingen.

Mangler der et foto af netop dit værk, er du velkommen til at kontakte Webmaster.
Da lyset i kulturhallen ikke optimal mht. fotografering kan kvaliteten af de anvendte fotos variere.
1 87
Fotos fra Forårsudstillingen 2013Denne kategori viser fotos fra Amatørkunstnernes Forårsudstilling 2013.
Søndag eftermiddag leverede Peder Jakobsen det musikalske indslag.

Foto: Fjends Fotolub
1 51
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2013Denne kategori viser de værker som censorerne gav blå mærker ved udstillingen d. 9. - 10. marts 2013.
1 90
Fotos fra Forårsudstillingen 2012Denne kategori viser fotos fra Amatørkunstnernes Forårsudstilling 2012.
Søndag eftermiddag leverede Bech & Bech det musikalske indslag.

Fotos: Fotograf Peter Øgaard, Holstebro
1 218
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2012Denne kategori viser de værker som censorerne gav et "blåt" mærke ved udstillingen d. 10. - 11. marts 2012.

Fotos: Fotograf Peter Øgaard, Holstebro
1 45
Fotos fra Forårsudstillingen 2011 Denne kategori viser fotos fra Amatørkunstnernes Forårsudstilling 2011.
Søndag eftermiddag leverede Bech & Bech det musikalske indslag.
1 328
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2011Denne kategori viser de værker som censorerne gav et "blåt" mærke ved udstillingen d. 12. - 13. marts 2011.
1 69
Fotos fra Forårsudstillingen 2010Denne kategori viser fotos fra Amatøkunstnernes Forårsudstilling 2010.
Søndag eftermidag leverede Rikke Boll Jensen og Maria D. Christensen det musikalske indslag.
1 23
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2010Denne kategori viser de værker som censorerne gav "blå" mærker ved udstillingen d. 13. - 14. marts 2010.
1 33
Fotos fra Forårsudstillingen 2009Denne kategori viser fotos fra Amatøkunstnernes Forårsudstilling 2009.
Søndag eftermidag leverede Mads og Mary det musikalske indslag med Oldtimes og Blues.
1 25
De fik blå mærker ved Forårsudstillingen 2009Denne kategori viser de værker som censorerne gav et "blåt" mærke ved udstillingen d. 7. - 8. marts 2009.
1 40
Fotos fra Forårsudstillingen 2007 Denne kategori viser fotos fra Amatøkunstnernes Forårsudstilling 2007.
Søndag eftermidag leverede multikunstner Kurt Kyed musikalske indslag på akustisk guitar.
2 50
De fik censorernes blå stempel ved Forårsudstillingen 2007Denne kategori viser de værker som censorerne gav et "blåt" mærke ved udstillingen i marts 2007.
1 27
Fotos fra tidligere udstillinger Denne kategori indeholder albums med fotos fra tidligere udstillinger afholdt af Fjends Kunstforening.
3 52
2178 files in 32 albums and 17 categories with 0 comments viewed 586322 times