Fjends
Kunstforening

Sitemap  Oversigt over link

Censurerede udstillinger gennem årene

Fjends Kunstforening afholder en åben censureret forårsudstilling hvert år i uge 10.

Censorer: Inden dørene til Forårsudstillingen åbner for publikum lørdag eftermiddag, tildeler fem censorer nogle af værkerne ”det blå stempel” i form af et lille blåt mærke. Det skal ses som censorernes tilvalg af værkerne som hørende til udstillingens bedre.

De udstillere, som ønsker det, kan individuelt få råd og vejledning af censorerne om egne værker i tidsrummet lørdag kl. 13.15 - 17.00. Vejledningen foregår på udstillingen, hvor udstillerne henvender sig til en eller flere af censorerne efter tur. Beder vedkommende om at følge med hen til værkerne og sige noget om dem. Publikum er velkommen til at følge med rundt og lytte til censorernes vejledning.

Udstillingen er åben for publikum:

Lørdag d. 12. marts kl. 13.00-17.00
Søndag d. 13. marts kl. 10.00-16.00

Blog - oversigt over censurerede udstillinger gennem årene

Gratis micro annoncering!

Vi linker tilbage til alle medlemmer af Fjends Kunstforening, som laver et link fra deres hjemmeside her til www.fjendskunstforening.dk

Blog med link til medlemmernes hjemmesider

Linkene vises også som det kan ses herunder (skifter ved sideskift).

Man skal være medlem af Fjends Kunstforening for at kunne udstille på Forårsudstillingen! Et års medlemskab koster 250kr. inklusive to års gratis annoncering.

Da kontingentindbetaling i resten af 2022 gælder for medlemskab i hele 2023, giver det nogle ekstra måneders gratis annoncering at betale kontingentet allerede her i sensommeren.

I forbindelse med Forårsudstillingen 2023 kan interesserede anvende søgefunktionen her på kunstforeningens hjemmeside og dermed komme ind på udstillernes egne hjemmesider.

Link til medlemmernes hjemmesider

Link til andre kunstforeningers hjemmesider