Gratis lokaler

Cafeteriaområdet ved hal 2

Har du en idé til anvendelse af noget af pladsen i Kunstcaféen i forbindelse med Fjends Kunstforenings censurerede kunstudstilling den 8. & 9. marts 2025, så er du velkommen til at kontakte os    Kontakt

Idéen skal være kunstrelateret, men må ikke omhandle materielt salg. Da vi gerne vil afgrænse arrangementet til at handle om oplevelser vil firmaer, der sælger materialer til kunstnere eller gallerier, der handler med kunst, ikke komme i betragtning.

Udstilling af malerier, skulpturer og andet i den afdeling hører hjemme under:

Forårsudstillingen 2025

Bortset fra borde og stole, så står du selv for udstyr - spanske vægge, afskærmning, afdækning af gulv osv.

Altså! Hvis du har mulighed for selv eller sammen med andre at organisere anvendelsen af pladsen, er du velkommen til at henvende dig. Så ser vi på det.

Fjends Kunstforening betaler for lokalerne, men koncentrerer foreningens kræfter omkring afholdelsen af selve Forårsudstillingen 2025 i hal 2.

Der er ingen krav om, at "pladsen" skal være bemandet hele weekenden. Det er muligt at lave arrangmenter af kortere varighed ved at annoncere dem åbne i et begrænset tidsrum. Det kan for eksempel være præsentation af arbejdet med fremstilling af litografier, design, kunstryk, konceptet bag Artmoney, fortælle om processen kunsten i forbindelse med bogudgivelse, tatovering, musik, digte, kunstterapi,....

Der er fri entré for alle til Kunstcaféens  arrangementerne og entré for ikke-medlemmer ved Forårsudstillingen 2025

N.B.: Pladsen må ikke anvendes til udstilling af værker, der hører under Forårsudstillingen!

Selskabslokale 1 - Stoholm Fritids- og Kulturcenter