Medlemskab & kontingent

Du skal være betalende medlem af Fjends Kunstforening for at udstille på Forårsudstillingen.

Medlemmer og modtagere af nyhedsmails får besked om udstillingsstart i begyndelsen af januar måned!

Nye medlemmer betaler kontingent i forbindelse med indmeldelse i foreningen.

Indmeldelse - udfyld og send formularen nederst på siden.

Kontingent - for resten af 2024 og hele 2025:  250kr.

Betaling foregår til:

Foreningens konto: Reg.nr.: 9318 Kontonr.: 322 56 08643 (Sparekassen Kronjylland, Viborg afd.)

IBAN nr.: DK6592983225608643
BIC-kode: KRONDK22

Foreningens kasserer

Er du i tvivl om noget vedrørende kontingentbetaling:
send en mail til Kontakt - vi returnerer mailen med et svar snarest muligt.

Medlemsnummeret må gerne anvendes ved indbetalinger. Sørg for at skrive medlemmets navn / navnet på den, der ønsker at være medlem på indbetalingen.

Nye medlemmer får tilsendt medlemsnummer ved indmeldelse i foreningen.

Har du fået ny adresse eller ny e-mailadresse, modtager vi med glæde en opdatering.

N.B.: Kontingent betalt efter Forårsudstillingens start den 9. marts 2024, dækker medlemskab af Fjends Kunstforening for resten af året 2023 + hele 2024. Medlemmer får adgang til at udstille på Forårsudstillingen + gratis adgang + gratis katalogoversigt i forbindelse med Forårsudstillingen 2025!

Medlemskabet slettes efter et års kontingentrestance. Det er muligt efterfølgende at blive modtager af nyhedsmails og på den måde at holde kontakten og følge foreningens aktiviteter videre frem.

Bliv medlem!

Hvis du ønsker at blive medlem af Fjends Kunstforening, bedes du udfylde og sende formularen herunder. Oplysningerne bruger vi udelukkende i kontakten til dig samt internt i foreningens administration og i forbindelse med udstillingskataloget.

Bliv medlem - udfyld formularen og send!

Når du udfylder og sender formularen til Fjends Kunstforening samtykker du i, at de afgivne oplysninger må opbevares af foreningens dataansvarlige og anvendes i kontakten til dig samt internt i foreningens administration. Hovedsageligt mellem formand, kasserer og sekretær og i forbindelse med udstillingskataloget. Kataloget indeholder de oplysninger, som fremgår af tilmeldingsformularen til Forårsudstillingen. Du kan til enhver tid få indsigt i hvilke oplysninger foreningen ligger inde med samt få dem berigtiget eller slettet, hvis du ønsker det. I tilfælde af, at en person ønsker at komme i kontakt med dig, giver vi dig besked og sender vedkommendes kontaktoplysninger til dig. Så afgør du selv om du vil i forbindelse med vedkommende. Alle oplysninger slettes efter et års kontingentrestance - altså efter to år medmindre du ønsker at blive modtager af foreningens nyhedsmails. Du får en mail, som bekræfter, at vi har modtaget din tilmelding.

Spørgehjørnet

Fjends Kunstforening har medlemmer over hele landet. Hvert år skal der findes 60-80 nye medlemmer for at holde Forårsudstillingen kørende. Derfor vil vi gerne vide lidt om, hvor eller hvordan du første gang blev opmærksom på Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen. Det er ikke noget du behøver at gøre, men det kan hjælpe os i den måde vi finder nye medlemmer på. På forhånd tak for hjælpen!

Hvor opdagede du Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen?

N.B.: Oplysningerne bruges udelukkende til at få et lille indblik i, hvordan vore medlemmer har fundet ud af, at Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen eksisterer. Email-adresse og postnummer gemmes ikke sammen med dine svar, men anvendes udelukkedende som kontrol af, at du er medlem af foreningen.

Overnatning i forbindelse med Forårsudstillingen

Billedet viser indgangspartiet ved Stoholm Vandrerhjem

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber   Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle    Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter