Sitemap  Oversigt over links

Gratis annoncering!

Vi linker til alle medlemmer, som ønsker et link her fra Fjends Kunstforenings hjemmeside til deres egen "kunst" hjemmeside. Det er ikke noget krav, men alle er velkommen til at lave et link tilbage her til www.fjendskunstforening.dk

Vær opmærksom på, at du ved annonceringen viser, at du er medlem af Fjends Kunstforening. Hvis du ønsker annonceringen fjernet så send en mail på: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Blog med "skærmbillede" link til medlemmernes hjemmesider

Linkene vises også som det ses i "Slideren" nederst på siden her.

Man skal være medlem af Fjends Kunstforening for at kunne udstille på Forårsudstillingen! Et års medlemskab koster 250kr. inklusive to års gratis annoncering.

Kontingentindbetalinger i resten af 2022 gælder for medlemskab i hele 2023. Det giver altså nogle ekstra måneders gratis annoncering at betale kontingentet allerede her i sensommeren.

I forbindelse med Forårsudstillingen 2023 kan interesserede anvende søgefunktionen her på kunstforeningens hjemmeside og dermed finde navne og link til udstillernes egne hjemmesider.

Bliv medlem af Fjends Kunstforening

Fjends Kunstforening må annoncere og linke til min hjemmeside!

Du giver tilladelse til, at Fjends Kunstforening må lave en annonce med et billede af din hjemmesides forside og med et link til din hjemmeside - her på Fjends Kunstforenings hjemmeside. Du kan altid få linket slettet igen, hvis du ønsker det. Da tilbuddet kun gælder for medlemmer af Fjends Kunstforening, kan andre se, at du er medlem.

Stoholm Vandrerhjem

En mulighed for dem, der kommer langvejs fra
Pusterum for forpustede udstillere.....
Højt til loftet