Fjends
Kunstforening

Sitemap  Oversigt over link

Udstillere til Stoholm Kirkecenter søges

"Jeg er på jagt efter noget kunst, som kan udstilles i Stoholm Kirkecenter i en periode - gerne allerede fra om et par uger (marts engang og indtil maj fx. Eller lidt længere. Jeg er er åben over for ideer - både ift. tidsperiode og indhold. Det må meget gerne være lokalt, og det behøver ikke være en stor anerkendt kunstner. Menighedsrådet har desværre ikke rigtig nogle penge at skyde efter en sådan udstilling, så vi kan ikke tilbyde det store ud over en symbolsk mindre gave. Det er beklageligt, for jeg anerkender ellers fuldt ud det kunstneriske erhverv som en levevej."

Stine Bernth Johansen
Kirke- og kulturmedarbejder
Stoholm-Kobberup Pastorat
Tlf.: 23 23 49 35

Stoholm Kirkecenter

Gratis micro annoncering!

Vi linker tilbage til alle medlemmer af Fjends Kunstforening, som laver et link fra deres hjemmeside her til www.fjendskunstforening.dk

Blog med link til medlemmernes hjemmesider

Linkene vises også som det kan ses herunder (skifter ved sideskift).

Man skal være medlem af Fjends Kunstforening for at kunne udstille på Forårsudstillingen! Et års medlemskab koster 250kr. inklusive to års gratis annoncering.

Da kontingentindbetaling i resten af 2022 gælder for medlemskab i hele 2023, giver det nogle ekstra måneders gratis annoncering at betale kontingentet allerede her i sensommeren.

I forbindelse med Forårsudstillingen 2023 kan interesserede anvende søgefunktionen her på kunstforeningens hjemmeside og dermed komme ind på udstillernes egne hjemmesider.

Link til medlemmernes hjemmesider

Link til andre kunstforeningers hjemmesider