Mogenstrup Fotomuseum
v. Anders Borg

Mogenstrup Fotomuseum viser en udstilling af udvalgte kameraer fra museets store og meget spændende samling på o. 2000 apparater.

Som noget helt nyt præsenterer Anders Borg et kæmpealbum (ca.70cm x 100cm) med omkring 60 fotos, der alle er taget med kameraer fra museets samling.

Anders Borg, der ejer kamerasamlingen og driver Mogenstrup Fotomuseum, kan træffes på udstillingen hele weekenden den 9. & 10. marts 2024, hvor han fortæller om museets samling.

Se mere på:   https://www.andersborg.dk/

Billedet er et link til Mogenstrup Fotomuseums hjemmeside

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber    Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle     Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter     Stoholm IF