Fotoet stammer fra Fotoet stammer fra Kulturforeningen Tango MidtVests Facebook væg

Fotoet stammer fra Kulturforeningen Tango MidtVests Facebook væg.
Eva Refshauge og Svenning Hoffmann Sørensen på Bytorvet i Herning.

Tango

Kulturforeningen

Tango MidtVest

Søndag d. 12. marts
kl. 13.45 - 14.15

Et tango-show-par optræder med argentinsk tango – den originale klassiske tango.
Argentinsk tango er godkendt af FN/Unesco som en del af verdens kunst- og kulturarv.
Den sensuelle tango med........

I forbindelse med Forårsudstillingen har vi søndag eftermiddag den store glæde at kunne præsentere de to tango-dansere og instruktører, Eva Refshauge fra Skødstrup og Svenning H. Sørensen fra Holstebro.

De vil optræde med hele 2 sæt tango shows til 8 tango-musik-numre - næsten ½ time.

De optræder med et tango-show som er improviseret.

En tango-danser er - som Svenning oplyser - også på en måde som en kunstmaler som udtrykker sig improviseret i tango-dansen. Vi betragter os selv på en måde som kunstmalere tango-danse-mæssigt.

Kulturforeningen Tango MidtVest  https://www.facebook.com/tangomidtvest