Plakaten 2022

Når vi hjælpes ad....

Med alt det arbejde I som medlemmer af Fjends Kunstforening og kommende udstillere på Forårsudstillingen 2022, har lagt i jeres værker, tilmeldingen til udstillingen, udgifter og rejser frem og tilbage - så skal vi selvfølgelig også have noget publikum på.

Hvis vi hver især gør en lille forskel. Hænger en eller to plakater op i vores nærområde, deler opslagene på Facebook og Instagram, liker det, som bliver delt eller på anden måde gør opmærksom på Forårsudstillingen, så bidrager det alt sammen til, at udstillingen kan blive en god oplevelse for os alle.

Print selv:

Plakater til udprint og ophæng (PDF-filer)
Det er muligt at pc'en downloader filerne direkte til mappen "Overførsler" uden først at spørge.

Plakat A4
Plakat A3