Kreativiteten får frit løb i "Livets dans"

Kunne træffes i Kunstcaféen Lørdag d. 11. marts

Anne Marie Bech

Anne Marie Bech er uddannet Kunstterapeut. På standen deler hun sine erfaringer fra arbejdet som kunstterapeut i forskellige kontekster, bl.a. kommunal regi, museum, workshop med forskellige grupper fra pædagoger til ingeniør på B&O, samt afholdelse af webinar for såvel professionelle inden for sundhed og kultur området som små private grupper.

Hun siger: “ Kunsten at komme sig ved kreativitet. Kreativiteten er en skabende og helende kraft, der bor i alle mennesker".

Udover at være uddannet som kunstterapeut, har Anne Marie Bech en Master i læreprocesser med speciale i innovation og kreativitet. Hun har været forandringsagent for Holstebro Kommune og været medskabende til et nyt sundhedsfremmende tilbud - Kultur i Hverdagen, hvor kunst og kultur er med til at give øget livskvalitet og sundhed til borgere med depression, angst og stress. Her arbejdede hun som kunstterapeut. Anne Marie Bech underviser og har egen kunstterapeutvirksomhed - Livets Dans Terapi. Desuden har hun afholdt workshop på Holstebro kunstmuseum med kunstterapi. Dertil kommer flere konsulentopgaver som kunstterapeut.

Hjemmeside: Livets Dans Terapi

"Livets dans"